sobota, 4 listopada 2017

HELLO!

 Kochani,

Przedstawiam Wam pierwszy wpis powitalny na blogu Scrap'n'skill:


 Witam Wszystkich bardzo serdecznie! :-)

To mój pierwszy wpis na blogu Scrap'n'skill, niedawno dołączyłam do scrapowej drużyny DT.
 Z tej okazji postanowiłam przywitać się z Wami dziewczęcą i trochę zwariowaną  karteczką tagową.
Moja praca jest zarówno odzwierciedleniem mojego charakteru, stylu jak i wielkiej pasji do tworzenia z papieru .
Kolorki jasne, pastelowe przełamane intensywnym różem i podkreślone czernią - to cała ja.
Czyli podsumowując króciutko - trochę jak kameleon, jeśli zajdzie potrzeba przybieram postawę energicznej i żywiołowej osoby, by za chwilę zmienić się w melancholijną romantyczkę, rozmarzoną "Alicję z Krainy Czarów" lub twardą i konkretną kobietę, mocno stąpającą po ziemi.

Dzisiaj spełniam swoje marzenia, przychodzę do Was, by zaprezentować siebie i kawałek mojego świata, do którego bardzo serdecznie wszystkich zapraszam. Mam nadzieję że inspiracje i propozycje, jakie będę chciała tutaj prezentować zaciekawią Was, zmotywują i staną się pewnego rodzaju podpowiedzią dla Waszych projektów.
















***
 Moją karteczkę tagową zgłaszam na wyzwania:


- I Kropka - Na okrągło, optymistycznie

http://pracownia-i-kropka.blogspot.com/2017/11/wyzwanie-51-na-okrago-optymistycznie.html




- It's just fun - Serwetka, tag czy koronka

https://itsjfun.blogspot.com/2017/10/wyzwanie-54-serwetka-tag-czy-koronka.html



- The Scrappy Sketches - Wyzwanie # 13

 
http://thescrappysketches.blogspot.com/2017/10/wyzwanie-132017-challenge-132017.html

***

Dziękuję ślicznie i pozdrawiam cieplutko, do zobaczenia




Inka


29 komentarzy:

  1. Wspaniała tagowa karteczka z cudownym motywem dziewczynki! Wyszła uroczo :) Pozdrawiam Cię serdecznie -Gosia*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu - dziękuję z całego serducha za piękne słowa :-))) Również pozdrawiam Cię cieplutko!

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dzięki Aguś, jest mi bardzo miło że tak wiernie mi kibicujesz. Jestem Ci za to bardzo wdzięczna! :-)))

      Usuń
    2. Twoje prace uwielbiam ogladać :)To czysta przyjemność :)

      Usuń
    3. Wielkie seducho posyłam za Twoje wspaniałe słowa :-))) Dziękuję serdecznie!!!

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję - nożyczki są atrybutem każdej papierkowej maniaczki :-)))

      Usuń
  4. Niezwykle oryginalna kartka:) Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz Halinko - to bardzo symboliczna praca. Chyba każda z nas, zasiadając przy swoim biureczku czyje się trochę jak taka mała dziewczynka. No i te nożyczki - znakomity, kontrastowy dodatek. Wyszło ślicznie!
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak Ewuniu, jak mała dziewczynka :-))) Tak się właśnie czuję wśród moich artystycznych "zabawek". Dziękuję ślicznie za przemiły komentarz i również pozdrawiam Cię gorąco :-)))

      Usuń
  6. świetna kartka zaskoczyły mnie nożyczki, ale pasują tam doskonale.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu - nożyczki to podstawowe narzędzie pracy z papierem :-))) więc nie mogło ich zabraknąć :-)Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  7. SUPER!!! Nożyczki śliczne - fajnie się tu prezentują!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Agnieszko - Dziękuję serdecznie :-)))

      Usuń
  8. ciekawa praca, szalone nożyczki no i moja ulubiona Gorjuska-super!
    dziękuję za udział w wyzwaniu "I-kropka"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo, ślicznie dziękuję za bardzo sympatyczny komentarz i pozdrawiam Cię cieplutko :-)))

      Usuń
  9. Bardzo ciekaway tag :) Dziękuję za wspólną zabawę z It's just fun :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny tag! Dziękuję za wspólną zabawę na blofu It's just fun! - DT Aneta

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawy projekt, te nożyczki są świetnym akcentem :) pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie I Kropki - Marlena z DT

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo uroczo wyszło :) delikatnie... te kolory są cudne, bardzo mi się podobają takie odcienie fioletu/różu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie połączenia .Bardzo oryginalna i piękna praca . Z wielką przyjemnością spędzam u Ciebie dzisiejszy wieczór-potrafisz oczarować i to nie jeden raz .Pozdrawiam cieplutko i życzę miłych snów .

    OdpowiedzUsuń
  14. O, bardzo fajna, pomysłowa kartka :)) Dziękuję za udział w wyzwaniu The Scrappy Sketches :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomysłowa praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu The Scrappy Sketches ;)

    OdpowiedzUsuń