czwartek, 2 listopada 2017

This is...

Witajcie Kochani,



This is...... nowa przygoda, miłość do scrapbookingu i moje pięć minut - czyli pierwsza inspiracja na listopadowe wyzwanie dla Scrap'n'skill w ramach przynależności do DT.

Wytyczne do wyzwania znajdziecie tutaj - serdecznie zapraszam do wspólnej zabawy :-)))

Tak oto zinterpretowałam swój tegoroczny listopad - miało być biało-czarno z dodatkiem jednego dowolnego koloru. U mnie zawitał brąz, w różnych jego odcieniach - od złotawego, poprzez rdzawy aż do zielonkawego. Takie kolory kojarzą mi się z dojrzałą, taką już typowo listopadową jesienią.
Na mojej pracy pojawiają się mgliste poranki - za sprawą przyklejonej w kilku miejscach gazy, widać krople zamarzającego deszczu - dzięki kropkowanej teksturze, wykonanej przy pomocy szablonu i pasty strukturalnej,  jest też trochę gwiazd na mroźnym niebie i szaro - bure dzionki, których coraz więcej przed nami. W centrum umieściłam tag - a na nim kwintesencja całej pracy - mój listopad upłynie pod znakiem miłości do tworzenia - dla mnie to jeden z najbardziej pracowitych miesięcy w całym roku. A że kocham to, co robię - to będzie również miesiąc wypełniony uczuciem i emocjami.
Kartka dla faceta, wszak listopad to rodzaj męski :-)









Bardzo się cieszę na nową przygodę, nowe możliwości i wyzwania.
Za kilka dni druga inspiracja mojego autorstwa - jeśli jesteście ciekawi co przygotuję dla Was, zaglądajcie do mnie i na bloga Scrap'n'skill.

Nie pozostaje mi nic innego jak zaprosić Was serdecznie do nowego kreatywnego miejsca - zatem Kochani - z całego serca zachęcam do wizyt w Scrap'n'skill i czynnego udziału w naszych comiesięcznych wyzwaniach.

Moja dzisiejsza propozycja spróbuje sił w wyzwaniach:

- Scrapek. pl - Po męsku

http://scrapek.blogspot.com/2017/10/wyzwanie-nr-61-meskie-sprawy.html

 - 123 Scrapuj Ty - Clean & simple ze słowem

http://123scrapujty.blogspot.com/2017/10/wyzwanie-104-clean-simple-ze-sowem.html


- It's just fun - Serwetka, tag czy koronka

https://itsjfun.blogspot.com/2017/10/wyzwanie-54-serwetka-tag-czy-koronka.html


Do zobaczenia niedługo,
Inka

21 komentarzy:

  1. Wspaniała inspiracja :0 Bardzo ciekawa praca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale miło czytać Twoje pochwały - dziękuję serdecznie!:-)))

      Usuń
  2. Halink gratuluje kolejnego DT, jesteś bardzo kreatywna osobą, więc Twoje prace na pewno znjada uznanie . Sś super, przemyślane poukładane z przesłaniem . Tak jak ta dzisiejsza kartk - cudna jest .
    Pozdrawiam i czekam na kolejne Twoje inspiracje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - posyłam Ci wielkie serducho i uściski za te piękne słowa - dziękuję serdecznie że wierzysz w moje możliwości - to dodaje otuchy :-))) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  3. Jest świetna.
    Diękuję za wspólną zabawę z It's just fun. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i dziękuję pięknie za sympatyczną wizytę :-)))

      Usuń
  4. cudna :) dziękuję za udział w zabawie na blogu It's just fun:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna karteczka, dziękuję za udział w wyzwaniu It's Just Fun.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna praca :) Dziękuję za wspólną zabawę z It's just fun :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna praca! Dziękuję za wspólną zabawę na blogu It's just fun - DT Aneta

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie miałam okazji pogratulować z okazji Twojego dołączenia do nowego DT - dlatego teraz przesyłam serdeczne GRATULACJE! :)
    Niesamowicie się rozwijasz! :)
    Karteczka jest świetna - podoba mi się ze względu na dobór kolorów :)

    OdpowiedzUsuń