środa, 7 lutego 2018

Jedziemy do Australii :-)


Witajcie Kochani,


dzisiaj w Art-Piaskownicy zorganizowałyśmy Wam świetną podróż w cieplejszy zakątek świata. Wyjeżdżamy do Australii. Jedziecie z nami?
Jeśli tak, to zaglądnijcie na bloga Art-Piaskownicy i przenieście się myślami, marzeniami i kreatywnymi pomysłami na ten cudowny kontynent i dajcie ponieść się swojej wyobraźni,

Zobaczcie jak nasza drużyna zainspirowała się klimatem, kulturą i piękną fauną i florą tego niezwykłego zakątka świata :-)

Ja postawiłam na biżuterię a konkretnie wisior. Inspiracją do jego powstawia były naszyjniki, amulety i wszelkiego rodzaju ozdoby wykonywane przez  Aborygenów zamieszkujących Australię.
Praca została wykonana ze ścinków papierów scrapowych, polakierowana kilkakrotnie bezbarwnym lakierem dla utrwalenia powierzchni i zabezpieczenia przed ścieraniem się papieru podczas użytkowania. Dodałam też drewniane pierścienie i metalowe piki.

Jeśli ktoś z Was chciałby zrobić sobie podobny wisior - technikę i sposób jego wykonania opisywałam już jakiś czas temu w jednym z moich kursów. Zapraszam TUTAJ

Natomiast do Art - Piaskownicy serdecznie zapraszam po inspiracje do wyzwania AUSTRALIA









I jak Kochani, zamarzyliście za cieplejszym klimatem, jesteście zainspirowani? Mam nadzieję że choć troszkę i że udacie się wspólnie z nami w podróż do krainy kangurów, strusi, miśków koala, raf koralowych, żółwi olbrzymich i pięknej egzotycznej przyrody.

Serdecznie zapraszamy i czekamy na Wasze prace!!!


Ja ze swojej strony chciałam ślicznie podziękować za wszystkie polubienia moich poprzednich prac na Instagramie Art-Piaskownicy, jest mi ogromnie miło że podobają się projekty, które dla Was przygotowuję :-)))


Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego dnia,

Inka



21 komentarzy:

  1. Oj, tak, jako zmarzluch zatęskniłam już za odrobiną ciepła :) Australia trochę daleko ale można ją sobie przybliżyć oglądając Wasze, pełne słońca i kolorów inspiracje i biorąc udział w zabawie.
    Chętnie skorzystam z Twojego kursu na ten piękny wisior ... jeżeli mi się uda czasowo to zrobię podobny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu, częstuj się kursikiem i pokaż jaki piękny wisior stworzyłaś - będę czekać na efekty. Pozdrawiam cieplutko :-)))

      Usuń
  2. Biżutka pierwsza klasa, niepowtarzalna :) Australia, jeny to na końcu świata...ale słoneczko mają na okragło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aguś, oj troszkę im zazdroszczę tego słoneczka - też bym tak chciała :-)))
      Póki co, podróżujemy i marzymy z Art-Piaskownicą :-)))

      Usuń
  3. Piękny wisior! Zawsze podobały mi się połączenia brązu z niebieskim kolorem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, mnie też ten zestaw kolorystyczny bardzo przypadł do gustu. Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  4. Świetna praca , gratuluje Halinko kolejnego super pomysłu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu, bardzo się cieszę że przypadł Ci do gustu. Wiesz już że tego typu prace to mój "konik" - uwielbiam kombinacje ze ścinkami. Pozdrawiam serdecznie :-)))

      Usuń
  5. Świetne kolorki i wisior wygląda pięknie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, dziękuję ślicznie za komplement i sympatyczną wizytę :-)))

      Usuń
  6. Halinko cudny wisior stworzyłaś,z łapaczem,które uwielbiam ☺
    Ostatnio gdzie się nie obejrzę mam do czynienia z Australią :) W książkach ostatnio czytanych,filmach,a dziś u Ciebie 😜 Może to jakiś znak 😳
    Pozdrawiam Cię serdecznie 🌸

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To faktycznie chyba jakiś znak - może powinnaś razem z nami udać się w podróż do Australii - szczerze polecam i gorąco zachęcam do wspólnej zabawy :-))) Dziękuję za sympatyczne odwiedzinki i przesyłam pozdrowienia :-)))

      Usuń
  7. Wisior jest prześliczny, a do Australii jadę z ochotą ze względu na klimat (uwielbiam ciepło).
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, kto go nie lubi - ja też chętnie wybrałam się w tę podróż - marzenia rozgrzały mnie kreatywnie a teraz patrząc na fotki australijskiego wisiora chciałabym znaleźć się tam w realu i poleżeć na plaży koło kangura z banerka wyzwaniowego ( patrz Art-Piaskownica) Dziękuję i pozdrawiam Cię bardzo cieplutko :-)))

      Usuń
  8. Oryginalna, pomysłowa biżuteria! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Kochana, bardzo mi miło :-)))

      Usuń
  9. Bardzo fajny wisior i odrazu przykuł moją uwagę, bo jest wyjątkowy! Na zdjęciach wygląda jak ze skóry a Ty napisałaś że zrobiłaś go z papieru i musiałam się nieźle przyjrzeć, by to zobaczyć. Wspaniała praca- Brawo!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz Karolinko, Twoje skojarzenie faktycznie przywidzi na myśl skórę. Ja o tym nie pomyślałam bo po prostu wiem z czego go zrobiłam ale teraz widzę że faktycznie może się tak kojarzyć :-) Dzięki wielkie za komplementy, cieszę się że mój recykling choć troszkę się komuś podoba. To bardzo miłe :-))) Gorąco Cię pozdrawiam!

      Usuń
  10. Wisior ma piękne kolory! Nie mogę uwierzyć, że to papier! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jednak, papierowa biżuteria wbrew pozorom jest fajna i trwała w użytkowaniu, bardzo lubię nieraz pobawić się w taki recykling :-)

      Usuń
  11. Awesome blog, i always enjoy & read the post you are sharing!
    Thank for your very good article...!
    หนังใหม่

    OdpowiedzUsuń