piątek, 6 kwietnia 2018

Dziękuję że byliście :-)))

Witajcie Kochani :-)


Jak wiecie w marcu miałam wielką przyjemność świętować 9 rocznicę blogowania
Oczywiście ta wspaniała impreza nie mogła się odbyć bez Was - Czytelników naszego bloga, Uczestników wyzwań, Sponsorów, Gości i Dziewczyn z DT.

Dzisiaj chciałam bardzo serdecznie podziękować wszystkim Osobom, które wzięły udział w naszym urodzinowym CANDY i BLOG HOP-ie. Jestem wdzięczna za bardzo licznie odwiedziny  mojego bloga i pozostawienie cudownych i ciepłych życzeń w komentarzach pod postem urodzinowym :-)

Bez Waszej obecności świętowanie nie byłoby tak przyjemne i wyjątkowe.



Dla jednej z Osób, która trafnie odczytała nasze urodzinowe hasło:




w podziękowaniu za sympatię, chcę przekazać mój urodzinowy upominek


Trafi on w ręce.................



............. Joanny A - Uczestniczki zalogowanej pod nr 10 na urodzinowej liście Art-Piaskownicy.

Joasiu - dziękuję za Twoją obecność na 9 Urodzinach AP i  bardzo proszę o kontakt mailowy oraz pozostawienie danych adresowych do wysyłki :-)

inka-art@wp.pl

 
Wszystkim pozostałym Osobom jestem bardzo wdzięczna za udział w zabawie :-)
Kochani, obdarowaliście mnie pięknymi życzeniami -  ja niestety nie mogę się zrewanżować i obdarować wszystkich upominkiem ale zachowam głęboko w sercu wszystkie Wasze ciepłe i miłe słowa, są dla mnie bardzo ważne :-)))

Zaglądnijcie również na bloga Art-Piaskownicy i do moich Koleżanek z DT, tam też czekają na Was miłe niespodzianki!!!

Pozdrawiam cieplutko i wiosennie,

Inka

13 komentarzy:

  1. Gratulacje a Tobie Halinko dziękuje za zabawe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i dziękuję za zabawę. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla Joanny :-) Dziękuję za zabawę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zwyciężczyni :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow super jestem w szoku, strasznie się cieszę Halinko dziękuje bardzo i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyłączam się do życzeń, choć trochę po czasie to bardzo szczerze-wszystkiego najlepszego!

    Pozdrawiam
    Eva

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję bardzo serdecznie za wspólną zabawę i Wasze wspaniałe życzenia. Uściski dla Wszystkich :-)))

    OdpowiedzUsuń